Укажите место пунктуационной ошибки в предложении: The findings are based on data from the historic Terman Life-Cycle Study,(1) in which a group of more than, (2) 1500 healthy California schoolchildren has (3) been followed since 1921.
(*ответ*) (2)
(1)
(3)
Пунктуационной ошибки в предложении нет
Укажите место пунктуационной ошибки в предложении: The French barrister (1) Barthelemy Chassanee (2) made a career (3) defending mice and rats.
(*ответ*) Пунктуационной ошибки в предложении нет
(1)
(2)
(3)
Укажите место пунктуационной ошибки в предложении: The pelican uses it (1) to catch fish (2) which it keeps in the strong sac that is the creature's (3) trademark.
(*ответ*) Пунктуационной ошибки в предложении нет
(1)
(2)
(3)
Укажите место пунктуационной ошибки в предложении: The procedure was strictly observed: (1) the defendants, (2) were interrogated (3) and even tortured.
(*ответ*) (2)
(1)
(3)
Пунктуационной ошибки в предложении нет
Укажите место пунктуационной ошибки в предложении: The range of people (1) who are affected by homelessness (2) is infinite (3) as society itself.
(*ответ*) Пунктуационной ошибки в предложении нет
(1)
(2)
(3)
Укажите место пунктуационной ошибки в предложении: The sac (1) conveniently folds (2) under the beak (3) when not in use.
(*ответ*) Пунктуационной ошибки в предложении нет
(1)
(2)
(3)
Укажите место пунктуационной ошибки в предложении: The same correlation was not found in people who explain life difficulties in other ways, such as blaming themselves, researchers said.
(*ответ*) Пунктуационной ошибки в предложении нет
(1)
(2)
(3)
Укажите место пунктуационной ошибки в предложении: The sick (1) can't get to doctors (2) or obtain medicine. (3)
(*ответ*) Пунктуационной ошибки в предложении нет
(1)
(2)
(3)
Укажите место пунктуационной ошибки в предложении: The study is part of, (1) a larger project studying the (2) effect of stress on adults taking care of a sick family member. (3)
(*ответ*) (1)
(2)
(3)
Пунктуационной ошибки в предложении нет
Укажите место пунктуационной ошибки в предложении: The wolf (1) was accused of killing two little girls, (2) sentenced to death and executed.(3)
(*ответ*) Пунктуационной ошибки в предложении нет
(1)
(2)
(3)
Укажите место пунктуационной ошибки в предложении: The young (1) inside the eggs (2) begin to chip away, (3) but birth is a slow, laborious process.
(*ответ*) Пунктуационной ошибки в предложении нет
(1)
(2)
(3)
Укажите место пунктуационной ошибки в предложении: Their counsel again found a plausible excuse – (1) saying that the mice had to cover many miles across fields, (2) woods, ravines and swamps, (3) their life threatened at every step by cats, foxes and owls.
(*ответ*) (1)
(2)
(3)
Пунктуационной ошибки в предложении нет
Укажите место пунктуационной ошибки в предложении: Then severe blizzards hit early, (1) in September, (2) freezing many animals and leaving so much snow (3) that the survivors couldn't graze.
(*ответ*) Пунктуационной ошибки в предложении нет
(1)
(2)
(3)
Укажите место пунктуационной ошибки в предложении: There (1) were countries (2) where horses and cows (3) were tried for damage done to the crops.
(*ответ*) (2)
(1)
(3)
Пунктуационной ошибки в предложении нет
Укажите место пунктуационной ошибки в предложении: There are more (1) than 3 million homeless people (2) in the USA, (3) and the number is growing.
(*ответ*) Пунктуационной ошибки в предложении нет
(1)
(2)
(3)
Укажите место пунктуационной ошибки в предложении: There were trials against worms (1) bugs, (2) Spanish fly, (3) rats and other animals and insects.
(*ответ*) (1)
(2)
(3)
Пунктуационной ошибки в предложении нет
Укажите место пунктуационной ошибки в предложении: They - (1) were often executed (2) because they failed to call (3) for help.
(*ответ*) (1)
(2)
(3)
Пунктуационной ошибки в предложении нет
Укажите место пунктуационной ошибки в предложении: They were looking for correlations, (1) between those attitudes (2) and the timing and cause of death.(3)
(*ответ*) (1)
(2)
(3)
Пунктуационной ошибки в предложении нет
Укажите место пунктуационной ошибки в предложении: Thinking (1) why such attitude to bad things can be dangerous, researchers (2) noted that it is often related to poor (3) problem-solving, social isolation and risky decision-making.
(*ответ*) Пунктуационной ошибки в предложении нет
(1)
(2)
(3)
Укажите место пунктуационной ошибки в предложении: This is not only untrue but impossible: (1) for the weight in the sac would unbalance the bird (2) and make the flight out (3) of question.
(*ответ*) (1)
(2)
(3)
Пунктуационной ошибки в предложении нет
Укажите место пунктуационной ошибки в предложении: This transition brought problems: (1) higher a1coholism (2) homeless children, (3) hundreds per cent of inflation.
(*ответ*) (2)
(1)
(3)