Пунктуационной ошибки в предложении нет
Укажите место пунктуационной ошибки в предложении: Too weak even to hold their heads up (1) the babies make (2) one of the few sounds of their lifetime; (3) a grunt that becomes a bark, then later a scream of hunger.
(*ответ*) (3)
(1)
(2)
Пунктуационной ошибки в предложении нет
Укажите место пунктуационной ошибки в предложении: Trials of animals – (1) birds (2) reptiles and insects were common (3) in medieval Europe up to the 18th century.
(*ответ*) (2)
(1)
(3)
Пунктуационной ошибки в предложении нет
Укажите место пунктуационной ошибки в предложении: Unlike many birds, (1) a male pelican makes (2) no fuss of mating. (3)
(*ответ*) Пунктуационной ошибки в предложении нет
(1)
(2)
(3)
Укажите место пунктуационной ошибки в предложении: Usually (1) they were executed, (2) and their meat went to pay (3) the court expenses.
(*ответ*) Пунктуационной ошибки в предложении нет
(1)
(2)
(3)
Укажите место пунктуационной ошибки в предложении: When it dives, (1) the pelican gulps fish (2) and water into the sac (3) which can stretch enormously.
(*ответ*) Пунктуационной ошибки в предложении нет
(1)
(2)
(3)
Укажите место пунктуационной ошибки в предложении: When it sits or floats – (1) its neck is bent (2) in an awkward way.(3)
(*ответ*) (1)
(2)
(3)
Пунктуационной ошибки в предложении нет
Укажите место пунктуационной ошибки в предложении: When the nest is complete, (1) the female lays two or three eggs and, (2) for one month, (3) the two take turns incubating them.
(*ответ*) Пунктуационной ошибки в предложении нет
(1)
(2)
(3)
Укажите место пунктуационной ошибки в предложении: Young pelicans (1) can leave the nest (2) and move about by, (3) their fifth week.
(*ответ*) (3)
(1)
(2)
Пунктуационной ошибки в предложении нет
Укажите место пунктуационной ошибки в предложении: Westminster and other suburbs (1) were left to develop their own administrative structures—(2) a pattern replicated a hundred times over as London exploded in size, (3) becoming the prototype of the modern metropolis.
(*ответ*) Пунктуационной ошибки в предложении нет
(1)
(2)
(3)
Укажите место пунктуационной ошибки в предложении: People who (1) tend to see their (2) personal difficulties as a catastrophe; (3) are more likely to die young than others, a psychology study says.
(*ответ*) (3)
(1)
(2)
Пунктуационной ошибки в предложении нет
Укажите слова, которые всегда следует писать с «большой» буквы:
(*ответ*) january
(*ответ*) georgia
city
government
Укажите слова, которые всегда следует писать с «большой» буквы:
(*ответ*) february
(*ответ*) idaho
efforts
situation
Укажите слова, которые всегда следует писать с «большой» буквы:
(*ответ*) march
(*ответ*) colorado
shelters
homeless
Укажите слова, которые всегда следует писать с «большой» буквы:
(*ответ*) april
(*ответ*) iowa
people
clothes
Укажите слова, которые всегда следует писать с «большой» буквы:
(*ответ*) may
(*ответ*) kentucky
snack
organizations
Укажите слова, которые всегда следует писать с «большой» буквы:
(*ответ*) june
(*ответ*) louisiana
life
measures
Укажите слова, которые всегда следует писать с «большой» буквы:
(*ответ*) july
(*ответ*) maine
iceberg
belief
Укажите слова, которые всегда следует писать с «большой» буквы:
(*ответ*) august
(*ответ*) maryland
recovery
law
Укажите слова, которые всегда следует писать с «большой» буквы:
(*ответ*) september
(*ответ*) london
rent
number
Укажите слова, которые всегда следует писать с «большой» буквы:
(*ответ*) october
(*ответ*) manchester
homelessness
question
Укажите слова, которые всегда следует писать с «большой» буквы:
(*ответ*) november
(*ответ*) michigan
wind
eater
Укажите слова, которые всегда следует писать с «большой» буквы:
(*ответ*) december
(*ответ*) minnesota
rain
train